Bestellen en voorwaarden

Online bestellen en voorwaarden

Hoe werkt online bestellen?
Via www.destoeremama.nl kun je unieke producten bestellen. De artikelen worden doorgaans binnen 2 werkdagen afgeleverd op het opgegeven afleveradres, dit kan uiteraard ook op een zakelijk adres zijn. Bestellen doe je door de producten in je winkelmandje te plaatsen en deze op onze site af te rekenen via IDEAL, Mastercard, Visa of Paypal. Hiervoor brengen wij geen extra kosten in rekening. Online betalen gebeurt allemaal veilig, gratis en via je eigen bank en betaalomgeving.

Is online betalen veilig?

Ja, je kunt betalen via IDEAL, Creditcard of Paypal. Wij maken voor alle online betaalmethoden (m.u.v. Paypal) gebruik van Sisow. Deze payment provider verzorgt alle afhandelingen van de online transacties in een veilige omgeving. Je gegevens worden gecodeerd en verstuurd via een beveiligde lijn. Als Sisow je betaling ontvangen en gecontroleerd heeft, krijgen wij een akkoord om de bestelling te verwerken. Zodra je met IDEAL betaalt, kom je via je eigen bank in de voor jou bekende betaalomgeving.

Hoe worden de artikelen bezorgd?

Je bestelling wordt aan huis of op het door jou opgegeven adres door TNT bezorgd. TNT streeft ernaar om binnen 24u te bezorgen, dit is uiteraard afhankelijk van het bestelmoment en of het product bij ons op voorraad is. Daarom geven we een garantie voor 48u en streven we naar 24u. Weekendbestellingen worden doorgaans op de eerste werkdag daarna verzonden. Via de webshop producten bestellen kan alleen in Nederland maar we sturen ook naar het buitenland. Stuur ons hierover van tevoren een bericht per mail: info@destoeremama.nl. Mocht je vragen hebben over je bestelling of over verzending naar het buitenland mail dan naar info@destoeremama.nl
 

Kan ik ruilen?

Als de producten niet goed of niet naar wens zijn dan mag het artikel binnen 14 dagen na leverdatum 1x kosteloos geruild worden. Stuur het artikel met het ruilformulier en een duidelijke reden waarom je het artikel wilt ruilen en de naam van het vervangende artikel.

Indien je de producten wilt ruilen, dan kun je de producten zelf aan ons verzenden via het postkantoor (€6,75). Zodra de producten bij ons binnen zijn in ongedragen en onbeschadigde staat met daarbij: het ruilformulier (zie Retour Formulier – De Stoere Mama) met daarop duidelijk vermeld welk artikel en welke maat je ervoor terug wilt hebben, sturen we je het nieuwe artikel eenmaal gratis toe. Cadeaubonnen kunnen niet geruild of teruggestuurd worden. Verzendkosten terug naar De Stoere Mama zijn voor eigen rekening. Ook worden de tweede verzendkosten voor jouw rekening indien je na het tweede product besluit opnieuw te retourneren. Dit wordt dan in het creditbedrag verrekend.

Retour Formulier – De Stoere Mama

Mag ik retourneren?

Als de bestelde producten niet naar wens zijn en je wilt niet ruilen maar het product retourneren, dan kan dat uiteraard. Indien je een of meer artikelen wilt retourneren, dan kun je de artikelen zelf aan ons verzenden via het postkantoor. Zorg ervoor dat alles dat in het pakketje zat, retour gestuurd wordt in de originele verpakking. Zodra de artikelen bij ons binnen zijn in ongedragen en onbeschadigde staat met daarbij: het retourformulier met daarop duidelijk vermeld wat de reden van de retourzending is en je bankrekeningnummer, crediteren we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen. Verzendkosten retour aan De Stoere Mama zijn voor eigen rekening. Ook worden onze tweede verzendkosten voor jouw rekening indien je na een ruiling besluit opnieuw te retourneren. Dit wordt in het creditbedrag verrekend.

Krijg ik garantie?

Ondanks onze kwaliteitsnormen, controles en zorg voor onze producten, kan het weleens gebeuren dat je een productie- of materiaalfout ontdekt. Maak je klacht aan ons bekend en we zullen uiteraard een passende oplossing voor dit probleem zoeken. Geef je klacht door via e-mail aan info@destoeremama.nl en beschrijf duidelijk wat er aan de hand is. Indien je klacht gegrond is dan bevestigen wij je dit per e-mail, dan kun je de producten retour sturen naar de postbus van De Stoere Mama. Let op: de garantie is alleen geldig indien je de klacht binnen 3 maanden na aankoop meldt met een bon of betalingsbewijs. Gebreken die niet door slijtage zijn ontstaan worden eerst vakkundig gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is krijg je in eerste instantie een nieuw paar of indien niet voorradig, in overleg je geld retour. Klachten die we niet vergoeden zijn: slijtage van zolen en hakken, kapotte ritsen en andere klachten die door verkeerd gebruik van de producten zijn ontstaan.

Kunnen uitverkochte producten nog worden besteld?
We hebben een voorraad van de hele collectie en zodra een product uitverkocht raakt, maken we deze bij. Dit is niet voor alle producten mogelijk. Waar mogelijkheid voor bijbestellen niet aanwezig is, staat dit vermeld in de omschrijving van het product. Mocht jouw favoriete schoen uitverkocht zijn en is deze WEL bij te bestellen, dien dan een verzoek in bij info@destoeremama.nl. Wij gaan de producten dan zo spoedig mogelijk bijbestellen en we houden je op de hoogte over de leverdatum. Voor deze informatie aanvraag hoef je uiteraard nog geen definitieve bestelling te plaatsen.

Algemene Voorwaarden – De Stoere Mama